HomeOnline beweegaanbod voor Jongeren

Online beweegaanbod voor Jongeren

Op deze pagina vind je allerlei toffe oefeningen, challenges en spelvormen die je thuis kan doen. Scroll door de lijst en zoek er een paar uit die je leuk of uitdagend vind en.. keep on moving!

Leuke links:

Challenge: Kaarten werpen

 

Challenge beker stapelen:

Akka leren van Justin Kluivert:

Badmintonchallenge:

Balans oefening:

 

Audio box training:

Freerunnen in huis:

3 challenges van Kids Aktief:

10 voetbaloefeningen voor thuis:

Verschillende tennisoefeningen:

Tafeltennis oefeningen – backhand:

Tennis met Fulco:

View this post on Instagram

Tennis met Fulco 2.0

A post shared by Racketsport Amsterdam (@racketsport.amsterdam) on

Soleren met meester Dennis:

Handbaloefeningen en parcours:

Speciale buiten training! 👌

Geplaatst door Valerie Scherpenzeel op Vrijdag 3 april 2020

Tafeltennissen met WC rollen:

Goedemorgen op deze maandag morgen! Het is squash time! En Ruben en Paula gaan jou laten zien hoe! Wat heb je nodig? De klassieker van deze maand:🧻 (als je geen🏓 of🏸 hebt) een pingpongballetje en natuurlijk jouw quarantaine maatje (alleen kan dit natuurlijk ook)Voordeel: het pingpongballetje is geschikt om goed over te kunnen spelen in kleine ruimtes en zo maak jij geen herrie voor de buren😳Daag je elkaar uit of werk je samen om de 10 punten te behalen met overslaan? Misschien heb jij nog wel een andere variant!Laat het ons weten👇🏼#stayathomealmere #stayathomechallenge #stayfit #stayeducated #staycreative #stayhome #togetheralone #squash

Geplaatst door Talent in Opleiding op Maandag 30 maart 2020

Dansend je hele lichaam trainen:

Ontdek Judo met Kim Polling:

Heb je een trampoline in de tuin? Probeer dan eens zoiets:

 

Voetbal: verbeter je balcontrole:

 

Voetbal: verbeter je schotkracht:

Turnoefeningen: plank challenge en Tante Rita dans:

Dansje leren op liedje van Ariane Grande:

Afro dans choreografie (check ook hun andere filmpjes):

Afro dance 1

Geplaatst door De kids van Amsterdam-Oost op Zaterdag 8 februari 2020

Kickbox workout:

Hoge intensiteit training:

Thuistraining judo:

Judo – Apen Challenge:

Judo – Kruiwagen Challenge:

Cha cha slide plank challenge:

Training met Rico Verhoeven:

 

Volleybal – aanval oefening (check hun instagram voor meer leerzame oefeningen):

Basistechnieken van het voetballen:

Gevorderde voetbaltechnieken:

Disco – Funk dansles:

 

Volleybal oefeningen voor thuis:

Honk-en softbal: gooien/vangen/fielden:

Keeperstraining:

Voetbal: beginner; bal slepen/trekken/aantikken:

Voetbal 10 LEVELS – Bal tussen benen tikken + slepen:

Voetbal 10 LEVELS – Bal aantikken/trekken:

Voetbal 10 LEVELS – Bal rollen:

Voetbal: V-beweging met bal maken:

Korfbaloefening balbehandeling doorloopbal:

4 tafeltennis oefeningen:

Voetbal – makkelijke trucjes:

 

Handbal FIT oefeningen (engels gesproken):

 

 

 

Oog-hand coördinatie met 2 tennisballen:

View this post on Instagram

Here's new move for you to work on at home this week! With two balls, throw one straight up from your right hand. While it is in the air, zip the left hand ball across to the right hand. And then pass it quickly back to the left hand before the first throw lands back in your right hand. Repeat alternating each side. As you get comfortable, try to throw both balls at the same time, with low vertical throws. Your vision should focus on the ball in the air, not the pass back and forth. This is a great way to build up your coordination and ball handling skills. And it's a foundation that opens to door to a wide range of solo and partner drills. For example, do this move with a partner, where each of you represent a "hand", holding one ball each. Throw your ball up as your partner passes quickly to you, and pass their ball back before your ball lands in your hand with a catch. Tips to learn the move: With one ball, throw it straight up, and clap twice before you catch with the same hand. The claps are the rhythm and timing of the second ball. Next, add the second ball, but throw the first ball a little higher than normal, and do the quick pass back and forth. Don't try to throw both balls at the same time just yet. And if course, have fun and don't worry if it takes a while to get solid!

A post shared by HandEyeBody | Dr. Jacob Weiss (@handeyebody) on

Veel verschillende oefeningen met WC rollen en een slinger oefening:

Voetbal: tips om beter te leren schieten:

Handbal workout:

Geplaatst door Handbal Nederland op Maandag 6 april 2020

Handbal workout 2:

Bodyweight circuit en springvormen met Michael Groen (de FB live training)

Geplaatst door Handbal Nederland op Zaterdag 4 april 2020